ليه ال ١٠ رحلات بتوع الشاتل باص حاليا خلال ١٠ ايام
كانو خلال شهر و ده كان مناسب
اكيد انا مش حروح النادى يوميا يعنى عشان اخلص ال ١٠ رحلات فى ١٠ ايام
ارجو رجوع النظام القديم مرة اخرى او عمل تذكرة للرحلة الواحدة حتى لو اغلى شويه من العادى
ليه ال ١٠ رحلات بتوع الشاتل باص حاليا خلال ١٠ ايام
كانو خلال شهر و ده كان مناسب
اكيد انا مش حروح النادى يوميا يعنى عشان اخلص ال ١٠ رحلات فى ١٠ ايام
ارجو رجوع النظام القديم مرة اخرى او عمل تذكرة للرحلة الواحدة حتى لو اغلى شويه من العادى