مفيش كراسى و لا طاولات على البيسين الكبير اللى بيديره تريانون يا ريت زيادة عددهم احنا فى الصيف و عدد الاعضاء اللى بيدخلوا النادى فى الصيف كبير
أنا مش هاجى النادى عشان اقعد الف على كرسى اقعد عليه
مفيش كراسى و لا طاولات على البيسين الكبير اللى بيديره تريانون يا ريت زيادة عددهم احنا فى الصيف و عدد الاعضاء اللى بيدخلوا النادى فى الصيف كبير
أنا مش هاجى النادى عشان اقعد الف على كرسى اقعد عليه