بالنسبة للتانك اللى على الترام ده المفروض يخدم المحافظة وهى المفروض تتحمل مصاريفها وايه لمقابل خدمة المحافظه للنادى وبعدين ده تخزين ميه مطر لمره واحده او مرتين التصريف حيكون رى الارض وباقى السنه فاضى مع التوضيح أن هذا المشروع على نفقة المحافظه
بالنسبة للتانك اللى على الترام ده المفروض يخدم المحافظة وهى المفروض تتحمل مصاريفها وايه لمقابل خدمة المحافظه للنادى وبعدين ده تخزين ميه مطر لمره واحده او مرتين التصريف حيكون رى الارض وباقى السنه فاضى مع التوضيح أن هذا المشروع على نفقة المحافظه