الشكوى في مطعم العبد التعامل لا يليق بالأعضاء
البارحة كنت ببنتي و طلبت اوردر و روحت التواليت رجعت لاقيت حاجتي على السلم و ناس تانية قعدت مكاني و استاذ هشام نفسه يقول اصل حضرتك شاغلة الترابيزة بالحاجة و انا عايز فلوس فلوس
ارجو اتخاذ الإجراءات اللازمة