لو سمحت انا في رحلة ايطاليا يوم ١٦ لحد دلوقتي مجاش معاد من سفارة انا دافعة فلوس كاملة من شهر ٣ انا عايزة افهم امتي هسلم الورق كل اسبوع اسئل عن معاد انا عايزة رد سفارة قالوا مفيش معاد هنقدم في سفارة يونان كلمت ادارة مفيش معاد انا عايزة رد كدة لا هلحق تجيب