مساء الخير . مع حضرتك مهندسة فاتن محمد فتحى . من فضلك السنة دى اول مرة نروح ندفع اول يوم واتفاجئ بأن الكارنيهات لم تصل بعد . لا يعقل هذا . دى اول مرة تحصل .. . طالما فيه كارنيهات لم تصل كان لايجب فتح باب التجديد بدل اللخبطة دى فيه ناس تستلم وناس لا