السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..المفروض التجديد اون لاين يكون هو الحل السريع اللي انتو مفعلينو علشان التجديد و استلام الكارنيهات طيب ليه في تأخير انا دفعت اون لاين الساعة ١٠ صباحا بتاريخ اليوم و بعت مندوب يستلم الكارنيهات و الموظف بيقوله لسه الاستلام