شاتل باص الاقبال النهارده الموبايل مقفول و بنتي وقفت كتييير جدا الباص ماجاش !!!! بعت شكوى قبل كده و الرد تم حلها!!!! هو ايه اللي اتحل ؟؟؟ الخدمه بقت غير منتظمه و من كام يوم بعتوا عربيه ملاكي بدل الباص ؟؟؟؟!!!! ايه هو الحل؟؟