اشكو من مطعم كرم العبد لتشغيل الأغانى بشكل يومى ولساعات طويلة برغم شكوانا عدة مرات و لايوجد استجابة وتم إبلاغ نائب المدير للشؤن الإدارية ولا حياة لمن تنادي….احنا فى نادى مش قهوة ولا كافيه على البحر …..و من حقى اقعد فى المكان اللى بحبه و بدون ازعاج .