انا سمعت عن طريق التعامل مع القطط الضله فى النادى و كنت مصدومه من الطريقه البشعه اللى بدون اى رحمه. ازاى نادى زى نادى سبورتيج يحط قطط فى اكياس زباله و يرميها بره!!! طريقه غير انسانيه بالمره و انا عايزه اشتكى و اطلب بتغير طريقه معامله القطط فى المستقبل.