مشاكل كتير جدا الباص صغير مفيش مكان للولاد كل يوم في ولاد مش بيلاقوا مكان علشان يروحوا البيت
المشرف بيزعق كتير للولاد
التكييف بالعافية في الجو دة و كل شوية يتقفل
عايزة رقم علشان اقدم شكوي و اتواصل مع المسؤولين
مشاكل كتير جدا الباص صغير مفيش مكان للولاد كل يوم في ولاد مش بيلاقوا مكان علشان يروحوا البيت
المشرف بيزعق كتير للولاد
التكييف بالعافية في الجو دة و كل شوية يتقفل
عايزة رقم علشان اقدم شكوي و اتواصل مع المسؤولين