ياريت محطة ركوب عند مديرية الامن عمارات الصيادلة سموحة ..لان من الصعب جدا عبور الشارع للاطفال بدون ذويهم ..وخاصة ان الخريطة موقع عليها مكان عند مديرية الامن ولكن للأسف مش بيعدي السائق من عندها ولازم يعدي الشارع للناحية المقابلة
ياريت محطة ركوب عند مديرية الامن عمارات الصيادلة سموحة ..لان من الصعب جدا عبور الشارع للاطفال بدون ذويهم ..وخاصة ان الخريطة موقع عليها مكان عند مديرية الامن ولكن للأسف مش بيعدي السائق من عندها ولازم يعدي الشارع للناحية المقابلة