ليه المواعيد القديمه مترجعش
كانت مناسبه جدا عن دلوقتي
المرواح اخر معاد ١٠ ونص ماشي في الشتا
عشان كله بيجري بعد تمرينه عشان الدراسه
ارجو الاسراع في ارجاع المواعيد القديمه
او اضافه مواعيد اخري
او باصين زي زمان
شكرا
ليه المواعيد القديمه مترجعش
كانت مناسبه جدا عن دلوقتي
المرواح اخر معاد ١٠ ونص ماشي في الشتا
عشان كله بيجري بعد تمرينه عشان الدراسه
ارجو الاسراع في ارجاع المواعيد القديمه
او اضافه مواعيد اخري
او باصين زي زمان
شكرا