يا ريت خط الاقبال يبتدي ٤ و نص من الاقبال عشان زحمة المدارس يلحقوا تمرين الساعة ٥ و نص
شكرا لان معاد ٥ و ربع متاخر جدا وً مش بيوصل في المعاد