محدش حيمشي من نادي ٦ ونص
صعب و مش حيبقي كتير
معاد مرواح ٩
مهم
و كان قبل كده فيه ١٠ الا ١٠
دلوقتي من ٨ ل ١٠
فرق ساعتين كتير و في الشتا غير الصيف الانتظار مش حيبقي مقبول
كده انا واحده من الناس حيبقي صعب اشترك
معاد تمرين ٧ونص ينزله ٥ وربع ازاي ؟!
محدش حيمشي من نادي ٦ ونص
صعب و مش حيبقي كتير
معاد مرواح ٩
مهم
و كان قبل كده فيه ١٠ الا ١٠
دلوقتي من ٨ ل ١٠
فرق ساعتين كتير و في الشتا غير الصيف الانتظار مش حيبقي مقبول
كده انا واحده من الناس حيبقي صعب اشترك
معاد تمرين ٧ونص ينزله ٥ وربع ازاي ؟!