في امكانيه خط الاقبال يبقي باصين زي الاول
عشان مواعيد الشتا والمدارس بتختلف
ايام الصيف كان ممكن ينزل بدري ساعه مش مشكله
انما بالمذاكره و امتحانات حيبقي صعب استخدام ال شاتل عشان فرق مواعيد
و ارجو ارجاع يوم الجمعه
في امكانيه خط الاقبال يبقي باصين زي الاول
عشان مواعيد الشتا والمدارس بتختلف
ايام الصيف كان ممكن ينزل بدري ساعه مش مشكله
انما بالمذاكره و امتحانات حيبقي صعب استخدام ال شاتل عشان فرق مواعيد
و ارجو ارجاع يوم الجمعه