هل يمكن تنظيم دفع اشتراكات التمارين اون لاين (كما هو الحال مع الاشتراك السنوي) مع ارسال رسائل تذكيريه بموعد الدفع. الموضوع ده حيفرق كتير وحيسهل للاعضاء وكمان حيساعد النادي في زياده نسبه التحصيل
هل يمكن تنظيم دفع اشتراكات التمارين اون لاين (كما هو الحال مع الاشتراك السنوي) مع ارسال رسائل تذكيريه بموعد الدفع. الموضوع ده حيفرق كتير وحيسهل للاعضاء وكمان حيساعد النادي في زياده نسبه التحصيل