انا مشتركه في خدمه الشاتل باص باسم محمد عبيد وانا واولادي في خط جناكليس اليوم كلمت السواق بعد الافطار قالي ان النادي لغاالتعاقد مع الباص وجاب مكانه ميكروباص والمفروض اولادي كانو في الشارع منتظرين الباص اللي عارفين شكله طبعا رجعتهم كل ده بدون اي تبليغ ليا