ياريت إضافة محطة عند هانيمكس بداية كوبري ١٤ مايو في خط جرين بلازا لان محطة فيروزة سموحة او مديرية الأمن بعيدة جداً و دي محطة مهمة لان فيه ناس كتير عايشة في المنطقة دي و كانت موجودة في الخط القديم
ياريت إضافة محطة عند هانيمكس بداية كوبري ١٤ مايو في خط جرين بلازا لان محطة فيروزة سموحة او مديرية الأمن بعيدة جداً و دي محطة مهمة لان فيه ناس كتير عايشة في المنطقة دي و كانت موجودة في الخط القديم