مساء الخير.
عندي اقتراح بخصوص خط سموحة جرين بلازا.
بما أن بناتي ركبوا أتوبيس الساعة ٧ وما كانش فيه غيرهم ووصلوا في ٥ دقائق.
فليه ما نلغيش الميعاد ده أو بمعني أصح نأخره لأن غالباً مافيش حد بيتحرك للنادي قبل الساعة ٨ وبالتالي نوفر نفقات الرحلة دي.
وشكراً