شكرا ليكم على خط جرين بلازا بس ارجو إعادة النظر فى موضوع الاشتراك الشهرى لانه غير عملى بالنسبه لى والأعضاء كتير ياريت تبقي التذاكر بالرحله من فضلكم انا مش بنزل النادى يوميا بنزل من مرتين لتلاته فى الاسبوع وكذلك الاولاد