عملت شكوي من سنة علي نظافة حمامات السباحة ولا يوجد اي رد!!! ايه الاستهتار ده؟!!!!! كل سنة حمامات السباحة اقذر من اللي قبلها!!!!! ، حمامات السباحة قذرة! لايمكن النزول فيها!! ايه القذارة اللي انتوا فيها دي؟!! وازاي ننزل وننزل اولادنا فيه؟!!! مفيش اي رقابة؟!