ازاي حمام السباحه الخاص بالهابى لاند يتقفل الساعة 6 مش معقول خالص وبالذات أننا في فصل الصيف وتوقيت صيفي والغروب الساعه 8
فالمفروض يقفل الساعه 8
والاعضاء ملهمش دعوة بموضوع مدارس السباحه
ازاي حمام السباحه الخاص بالهابى لاند يتقفل الساعة 6 مش معقول خالص وبالذات أننا في فصل الصيف وتوقيت صيفي والغروب الساعه 8
فالمفروض يقفل الساعه 8
والاعضاء ملهمش دعوة بموضوع مدارس السباحه