من فضلكم انا كنت يوم الجمعة الي فاتت عند حمام سباحة الشاذلي و كنت عايز اجيب قهوة من الكشك الي تحت البسين و كانت الدنيا زحمة شوية بس طلبت مياه علي بال القهوة ما تيجي بس تفاجأت ان الراجل بينادي عليا و لكن انا مخدتش بالي فا المعاملة كانت سيئة جدا
من فضلكم انا كنت يوم الجمعة الي فاتت عند حمام سباحة الشاذلي و كنت عايز اجيب قهوة من الكشك الي تحت البسين و كانت الدنيا زحمة شوية بس طلبت مياه علي بال القهوة ما تيجي بس تفاجأت ان الراجل بينادي عليا و لكن انا مخدتش بالي فا المعاملة كانت سيئة جدا