بنتي واقفة في النادي و عاملة حسابي تيجي ب الشاتل باص اللي معاده ٧:٤٠ دقيقة عشان فاتها اللي قبله اللي كان معاده ٦:١٥ تتفاجيء ان المعاد بتاع شاتل باص ٧:٤٠ انه اتغير بقي ٨:٣٠ و مش نازل التغيير دة علي الابليكيشن؟؟ و المسؤل هناك بيقولي دي المواعيد اتغيرت. يصحك