باص شارع الإقبال إتصلنا به الساعة واحدة الضهر قال بيمشي عاى طول مش بيقف عشان ممنوع الوقوف ،، معاده الساعة 4 و بنتصل به من شارع الإقبال موبايله مقفول. ليه ندفع أشتراك مقدماً و نلاقي الخدمة السيئة دي ؟