طلبت قبل كده مرتين اننا نراعي الامهات الي بتشتغل في بنوك و ان تمرين السباحه المجموعه الصيفيه الساعه ٤ او ٥ دا بدري قوي و في الاخر تم اعلان مواعيد شهر ٥ بمعاد الساعه ٤ فقط بدون توفير فرصه معاد ٦
ابني ٢.١٦ و نفسي يكمل سباحه ارجوكم معاد ٦ هيفرق معانا كلنا