عند تجديد الاشتراك يظهر لى ان المصاريف زادت اكثر والكارت امريكى وهو الكارت طالع من مصر عادى فانا مش عارف هى اامشكلة مع الشركة XPay ؟ ولا فى مصاريف غير معلن عنها ؟
عند تجديد الاشتراك يظهر لى ان المصاريف زادت اكثر والكارت امريكى وهو الكارت طالع من مصر عادى فانا مش عارف هى اامشكلة مع الشركة XPay ؟ ولا فى مصاريف غير معلن عنها ؟